CONCERT !!!

Posted by --> Giorgian

  Asa cum am promis, echipa Dambovita-NEWS va informeaza asupra tuturor evenimentelor ce vor avea loc in Dambovita.

 

           Formatia Domination (Pantera Tribute Band) o sa concerteze pe 9 Aprilie in clubul Fiord din Targoviste.


           Evenimentul va incepe la ora 21:00, pretul unui bilet fiind de 10 Ron.

           Concertul este organizat de
Balaurul, chitaristul formatiei Trooper, care a declarat pe site-ul www.trooper.ro:
          "Doamnelor si domnilor, am onoarea si bucuria sa va invit la concertul Domination pe 9 aprilie in pubul Fiord! Eu i-am vazut acum cateva zile la clubul Silver Church in Bucuresti si mi-am dorit instantaneu sa-i aduc si in Targoviste. Poate-i stiti deja pe cei patru "cowboys" din trupele in care au crescut ca si muzicieni ( Vita de Vie, VoodooLOTUL NATIONAL DE HARDCORE, MG42).
           Insa prestatia
Domination are legatura doar cu legenda power-metalului din Dallas, Texas: un set de 90 de minute cu cele mai bune piese Pantera de la discul "Cowboys From Hell" si pana la disparitia regretatului Dimebag Darrell
          Va asteptam la concert!

0 comentarii

Trimiteți un comentariu

Abonare newsletter